duminică, 13 decembrie 2009

Ce cautau caprele in Muzeul Satului?

Probabil au venit sa vada parada obiceiurilor de iarna. Cel putin eu pentru asta m-am dus. Ce calusari, ursi, urati, mascati sau copii au mai venit, se vede mai departe.
Si bonus, la final, povestea capritelor!!




 



Ursul de paie primeste ingrijiri medicale, dupa atata jucat

Cativa dintre (in)cantatori:








Am ceva intre dinti?



Povestea completa a caprei

Foaie verde si-o aluna
Buna ziua, ziua buna
Ia deschideti portile
Sa intre capritele
ta, ta, ta, carpita ta
Nu te da nu te lasa
ta, ta, ta, carpita ta
Capra noastra-i cu margei
Cu cercei cu catifeli
Joaca vesel caprita
Toti is bucurosi de ea.
ta, ta, ta, carpita ta
Nu te da nu te lasa
ta, ta, ta, caprita ta
si plecai si eu la targ
Pe caprita ce s-o vand
si mergand pe drum, mergand
Aud din urma strigand:

Cumparatorul:
- De vanzare-i capra bade?
Ciobanul:
- De vanzare!
Cumparatorul:
- si cat vrei pe ea?
Ciobanul:
- 800 de lei!
Cumparatorul:
- E blanda, nu impunge?
Ciobanul:
- E blanda, nu impunge.
(capra il impunge pe cumparator)
Cumparatorul:
- Eu iti dau 400 de lei pe ea pentru ca impunge.
Ciobanul:
- De cat sa-mi dai 400 de lei pe ea, mai bine ii dau
un par in cap. (o loveste cu batul, capra cade si nu mai misca)

Alaiul:
- Valeu, capra noastra a murit!
ta, ta, ta, carpita ta
Te-o lovit vreo boala grea
Sau pe unde-i colindat
Veste rea tu ai aflat.
Ciobanul:
- Baa … da capra nu-i moarta si nu din palitura
a lesinat, ce din cele ce-o aflat.
Alaiul:
Scoala tu caprita mea
Faptele s-or indrepta
si-acum haide sa plecam
si-alte case colindam
ta, ta, ta, carpita ta
Nu te da nu te lasa
ta, ta, ta, carpita ta.

4 comentarii:

  1. primele imagini mi se par putin neclare
    iar la a patra nu imi place cum ai editat, se vede urat
    dar in schimb imi place comentariul

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi placfotografile , 5 si 6. Raluca Ioana Agasanu

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac toate, cel mai mult cea de-a doua fotografie. felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudore...totul ar fi fost extrordinar...daca reuseai sa indoi putin genunchii.Pentru a reusi sa "furi" atmosfera de acolo...trebuia sa te fi situat in atmosfera. Adica..la nivelul copilului..al ursului..etc.Nu zic...sunt foarte ok si cateva cadre de observator ... de sus...dar nu toate.

    RăspundețiȘtergere